Budowanie wizerunku w social mediach

 

Stare powiedzenie mówi, że jak nas widzą, tak nas piszą. Wcale nie straciło ono na znaczeniu. Ta zasada obowiązuje przez ciągle i dlatego powinniśmy mieć świadomość tego, jak wyglądamy w social media, jak się tworzymy, co realizujemy dobrze, a co źle. Każdy z nas zajmuje się czymś innym i prawie każdy obejmuje inny sektor rynku. Jednak bez względu na to, gdzie się znajdujemy, powinniśmy dbać o to, żeby nasz wizerunek był spójny, a tym samym jasno przekazywał, kim jesteśmy i co wykonujemy. Przygotowanie takiego spójnego wizerunku ma możliwość nie być łatwe, ale rzeczywiście warto nad tym jakiś czas popracować.

Gwiazda powinna kreować swój wizerunek całkiem inaczej, polityk powinien pokazywać się w mediach przeciwnie, a i prawnik musi prezentować się w odmienny metodę. Jeżeli już nasz zawód związany jest swego rodzaju z odpowiedzialnością publiczną, to wizerunek na Facebooku i w innych mediach powinien być specjalistyczny i stonowany tak, żebyśmy nie zrobili sobie antyreklamy. Jednak w przypadku, kiedy promowany jest muzyk, aktor czy designer to im więcej skandalu, tym tak realnie nie gorzej. Sami nie w każdej chwili wiemy, czy nasza reklama na Facebooku jest dopasowana i czy przyniesie nam korzyści, dlatego w tym względzie właściwie byłoby posłużyć się kompleksowym doradztwem firm zewnętrznych, które realizują dla ludzi taki spójny i jednocześnie atrakcyjny wizerunek z zastosowaniem wszystkich zasad marketingowych. Pozwoli on nie tylko sprzedawać więcej, niemniej jednak i odnaleźć popleczników, którzy staną za nami murem, a także kogoś, kto pomoże nam w następnym promowaniu siebie i osobistych sposobności.

Sprawdź: social media.

Dodaj komentarz